poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Opera Garnier w Paryżu w trzech ujęciach

Mamy w domu stare pudełko metalowe, a w nim trochę pamiątek i pocztówek sprzed ponad pół wieku.

Przeglądałam je dziś pobieżnie i zobaczcie jakie perełki znalazłam.


Pocztówka prawdopodobnie z lat dwudziestych XX w.


Ta pocztówka została wysłana 10/09/1965,
czyli można przypuszczać,
że zdjęcie zrobiono w pierwszej połowie lat 60-tych XX w.




Datę tego zdjęcia znam dokładnie, bo sama je robiłam: 1 maja 2014
Wyjątkowo nie było akurat tego dnia samochodów przed Operą, bo szykowano estradę na wiec polityczny.
Ja przechodziłam tamtędy akurat rankiem.



Zawsze mnie fascynują takie porównania różnych miejsc i zdjęć sprzed lat z widokami aktualnymi. Nie zawsze oczywiście trafiam na pocztówki sprzed prawie stu lat jak ta pierwsza, więc postanowiłam się podzielić z wami na blogu mym odkryciem.

A wy macie u siebie jakieś bardzo stare pocztówki lub zdjęcia rodzinne?


4 komentarze:

  1. Ta opera prezentuje sie pieknie. Sama mam kilka jej zdjec, z ktorych jestem bardzo dumna ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę było warte pokazania .Pocztówek takich cennych nie mam, ale mam zdjęcie mojego Pradziadka na koniu, Pradziadek walczył w wojskach Hallera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie perełka.
    niestety nie mam starych pocztówek. Może jakby strych u rodziców przetrzepać....

    OdpowiedzUsuń