poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wiosenne wystawy Printemps i Galeries Lafayette w Paryżu


Wczoraj w Paryżu, wracając do domu przeszłam się bulwarami, bo to moja ulubiona trasa. Zawsze z ciekawością obserwuję witryny sklepowe na paryskich bulwarach, ze szczególnym uwzględnieniem Printemps i Galeries Lafayette (tu w wersji świątecznej).  To dla mnie zawsze trochę jak wystawa artystyczna, a nie tylko zwykła wystawa sklepowa.
Aktualne wystawy są "wiosenne". Niektóre ładne, inne wcale mi się nie podobają, choć nie można im odmówić oryginalności. 


Jedno z wejść do Printemps.












Ze wszystkich widzianych wczoraj, ta właśnie witryna
sklepowa w Printemps najbardziej przypadła mi do gustu.







*****


Poniższe zdjęcia to już Galeries Lafayette.
Tu sponsorowała wystawy firma Lacoste, a wątkiem przewodnim były deskorolki na każdą okazję (nawet w szpilkach, albo w sukni ślubnej:)









Tu w tle deskorolka dla wielkoluda










Panna młoda na deskorolce..... oczywiście jadąca ulicami Paryża 


Na ekranach wyświetlane są na okrągło krótkie filmy: nq ty; tu  kobieta
w dziesięcio- czy piętnastocentymetrowych szpilkach jedzie na deskorolce....





Wygląda na to, że firma Lacoste postanowiła 
na nowo wylansować modę na deskorolki :)

*****

5 komentarzy:

  1. Super post. proszę o więcej. Z przyjemnością przeszłam się z Tobą ulicami Paryża. Bardzo ciekawe te aranżacje, choć przeraża mnie lansowanie na siłę tych deskorolek nawet dla kobiet w szpilkach. Pewnie jakieś niezbyt mądre zaraz połamią sobie nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy znajda się kandydatki na takie zabawy. To chyba bardziej obliczone na przyciągnięcie uwagi paradoksem:)
      Co do innych spacerów, to może za tydzień... muszę tylko pamiętać o aparacie wychodząc na miasto:) Brak mi jeszcze kilku zdjęć do twej zabawy fotograficznej, o której nie zapomniałam, wiec i tak wybieram się ostatnio częściej z aparatem w torbie.

      Usuń
  2. Gdy widzę witryny od razu przychodzą mi na myśl manekiny Katarzyny Czajki ( www.dorumart.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=57&Itemid=65&lang=pl ) ...takie "zwykłe" manekiny...ja je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. też zwróciłam uwagę na te manekiny z kwiatami zamiast głów w printemps, w Strasbourgu niemal identyczna witryna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te witryny. Proszę o więcej relacji z ulic Paryża.

    OdpowiedzUsuń